Mais Vistos

Beautiful and Wonderful Felt Princesses Template

Felt Princesses Template - This is a topic that leads order requests for girls and. They are quite traditional characters that are part of childhood and children's imagination. Moreover, girls love stories with princesses and these little dolls make the greatest success in the world of felt crafts.

These are well known molds however it is always good to post it again for those who do not know yet. These princesses are super simple to make and look very beautiful. They need support to stand alone by themselves .For this you can use both CD and DVD. Also acrylic bases that sells in craft stores.
Felt Princesses Template 
Felt Princesses / Credits: Ternura em Feltros



Felt Princesses Template

Print the molds on A4 sheet. Most are already in normal size however on some printers variations may occur. Thus if you have questions about adjusting the size of the molds CLICK HERE in this post where we teach you step by step how to do.

To know how to calculate the value of your piece after ready, go to this post where we also comment on this. Once in this LINK you can save a free spreadsheet for calculating costs of your work. We are always available for any questions! Good job to all of you.

Lets Get to Work?

This template Below is the base of the little body that you will use on all other dolls.

Felt Princesses Template 
Princesses Template Base Body / Credits: / Créditos: May Imagination

Felt Princesses Template 
Felt Princesses Ariel / Credits: Ternura em Feltros

Felt Princesses Template 
Princesses Template Template / Credits: May Imagination


Felt Princesses Template 

Felt Princesses Snow White / Credits Ternura em Feltros


Felt Princesses Template 
Princesses Template Snow White / Credits: May Imagination


Felt Princesses Template 
Princesses Template Frozen Ana / Credits: Ternura em Feltro

 

Felt Princesses Template 
Princesses Template Frozen Ana / Credits: May Imagination


Felt Princesses Template  
Princesses Template Frozen Elsa / Credits: Ternura em Feltros


Felt Princesses Template Elsa / Credits: May Imagination
Felt Princesses Template 
Princesses Template Cinderella / Credits: Ternura em Feltros


Felt Princesses Template 
Princesses Templatet Cinderella/ Credits: May Imagination


Felt Princesses Template 
Princesses Template Rapunzel / Credits: Ternura em Feltros


Felt Princesses Template 
Princesses Template Rapunzel / Credits: May Imagination


Felt Princesses Template 
Princesses Template Jasmine / Credits: Ternura em Feltros


Felt Princesses Template 
Princesses Template Jasmine / Credits: May Imagination

Felt Princesses Template 

Princesses Template Merida / Credits: Ternura em Feltros


Felt Princesses Template 
Princesses Template Merida / Credits: May Imagination


 Felt Princesses Template / Credits: May Imagination


Felt Princesses Template 

Princesses Template Sleeping Beauty Aurora / Credits: May Imagination


Felt Princesses Template 
Princesses Template Sleeping Beauty Aurora / Credits: May Imagination



 Felt Princesses Template / Créditos: May Imagination

Felt Princesses Template 
Princesses Template The Beauty / Credits: Ternura em Feltros

Felt Princesses Template 
Template Princess in Felt The Beauty / Credits: May Imagination

Felt Princesses Template / Credits: May Imagination

Felt Princesses Template
Princesses Template Template Pocahontas / Credits: Ternura em Feltros


Felt Princesses Template
Princesses Template Pocahontas / Credits: May Imagination


Felt Princesses Template / Credits: May Imagination

Felt Princesses Template 
Princesses Template Tiana / Credits: Ternura em Feltros


Felt Princesses Template 
Princesses Template Tiana / Credits: May Imagination


Felt Princesses Template / Credits: May Imagination

Felt Princesses Template 

Princesses Template Mulan / Credits:: Ternura em Feltros


Felt Princesses Template 
Princesses Template Mulan / Credits: May Imagination

Postar um comentário

Postagem Anterior Próxima Postagem